Zapytanie ofertowe nr 2024/01 z dnia 01.02.2024 roku

Zapytanie ofertowe nr 2024/01 z dnia 01.02.2024 roku

Dostawa wyrobów garmażeryjnych gotowych do stołówki  ZSŁ w roku 2024

Termin składania ofert: do dnia 09.02.2024 r. do godz. 12:00
Termin rozstrzygnięcia: do dnia 15.02.2024 r. do godz. 14:00
Zastrzegamy sobie możliwość wyboru również w wypadku otrzymania jednej oferty.
Miejsce składania ofert drogą elektroniczną: apieczonka@tl.krakow.pl (preferowany);
Miejsce składania ofert: Sekretariat internatu ZSŁ – ul. A. Nowaczyńskiego 2, 30-336 Kraków
Osoba do kontaktu ze strony ZSŁ – Urszula Nowak
Telefon: 12 266 29 27 w. 49 , E-mail: unowak@tl.krakow.pl

TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie pozaustawowym na podstawie art. 2 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j: Dz. U. z 2023 r., poz. 1605), w oparciu o Regulamin Udzielania Zamówień Publicznych w Zespole Szkół Łączności w Krakowie.

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów garmażeryjnych gotowych do stołówki  ZSŁ w roku 2024, w asortymencie określonym w „Przedmiocie zamówienia – formularzu cenowym” stanowiącym ZAŁĄCZNIK Nr 1 do zapytania ofertowego, oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (kod CPV). 

Główny kod CPV:  15894300-4 – Dania gotowe

Częstotliwość dostaw: średnio raz w m-cu z wyłączeniem ferii zimowych, przerw świątecznych, wakacji i innych dni uzgodnionych.

Realizacja dostaw w godz. 6:00 – 8:00

  1. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
  2. Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia oraz z treścią Przedmiotu Zamówienia – Formularza cenowego stanowiącego ZAŁĄCZNIK Nr 1 do zapytania ofertowego.
  3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
  4. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji ilościowej, polegającej na zmniejszeniu deklarowanej ilości artykułów żywnościowych do poziomu 70%, w szczególności w sytuacji zmniejszenia się liczby uczniów korzystających z wyżywienia w internacie.

TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Zamówienie obejmuje dostawy w okresie od dnia 01.03.2024 r. do 31.12.2024 r.


OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW 

  1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium Najniższej Ceny.
  2. Kryterium oceny ofert: cena – 100 % 
  3. Porównywaną ceną będzie cena brutto.
  4. W cenie oferty brutto Wykonawca musi uwzględnić wszystkie koszty, związane z prawidłowym wykonaniem przedmiotu umowy oraz ewentualne rabaty.

SPOSÓB OBLICZENIA CENY

UWAGA! W cenie ofertowej należy uwzględnić podatek od towarów i usług wg stanu prawnego na dzień otwarcia ofert, co oznacza, że w formularzu cenowym  - ZAŁĄCZNIK Nr 1 do zapytania ofertowego - należy zastosować obniżoną do 0% stawkę podatku VAT na podstawowe towary spożywcze wymienione w poz. 1-18 załącznika 10 do ustawy z 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1570 ze zm.).

  1. Cena ofertowa winna obejmować koszty dostawy, wszystkich czynności, prac i materiałów koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie inne składniki cenotwórcze niewynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, a powstające w związku z realizacją czynności niezbędnych dla właściwego wykonania zadania objętego zamówieniem. 
  2. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

WARUNKI STAWIANE WYKONAWCY

W postępowaniu o udzielenie zamówienia może wziąć udział Wykonawca, który spełnia wymagania:

  1. Treść oferty musi być zgodna z treścią zapytania ofertowego.
  2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 
  3. W związku z centralizacją rozliczeń podatku od towarów i usług w Gminie Miejskiej Kraków wybrany Wykonawca wystawi Fakturę zgodnie ze wzorem: 
    3.1. Nabywca: Gmina Miejską Kraków, Pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, NIP 676 101 37 17.
    3.2. Jednostka odbierająca: Zespół Szkół Łączności, ul. Monte Cassino 31, 30-337 Kraków.
  4. Wybrany Wykonawca udzieli Zamawiającemu kredytu kupieckiego: płatność za przedmiot zamówienia zostanie dokonana przelewem z terminem do 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT, na wskazany na fakturze rachunek bankowy Wykonawcy.
  5. Jeżeli wpłynie oferta, której cena lub ceny jednostkowe wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzą wątpliwości, co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym, Zamawiający zobowiązany będzie do zwrócenia się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa na Wykonawcy. 
  6. Oferta podlega odrzuceniu, jeżeli nie spełnia ww. wymagań Zamawiającego. 


WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA

  1. Realizacja dostaw w godz. 6:00 – 8:00.
  2. Częstotliwość dostaw: średnio raz w m-cu z wyłączeniem ferii zimowych, przerw świątecznych, wakacji i innych dni uzgodnionych.
  3. Dostarczane artykuły żywnościowe powinny cechować się wysokimi walorami smakowymi. Dostarczana żywność musi być świeża, z odpowiednim terminem przydatności do spożycia, zgodnym z obowiązującymi normami. 
  4. Dostarczone produkty muszą być zgodne z opisem zawartym w treści złożonej oferty.
  5. Artykuły dostarczane przez Wykonawcę muszą spełniać następujące wymogi:
    a) smak i zapach: charakterystyczny dla rodzaju surowca, bez obcych posmaków.
    b) właściwości fizykochemiczne i biologiczne: brak zanieczyszczeń fizycznych, biologicznych, oznak i pozostałości szkodników, pleśni oraz bakterii chorobotwórczych.
    c) opakowanie: torebki odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe, szczelne.
  6. W przypadku braku dostawy produktów lub dostawy produktów niespełniających wymagań: jakościowych lub ilościowych lub asortymentowych, lub w przypadku dostawy produktów środkiem transportu niespełniającym wymagań określonych w ust. 11 poniżej, Zamawiający może odmówić przyjęcia dostawy w całości lub części oraz niezwłocznie zawiadomi o tym Wykonawcę i złoży Wykonawcy reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej, wyznaczając jednocześnie termin dostawy.
  7. Wykonawca realizuje dostawy w zamówieniach częściowych, określonych przez Zamawiającego i przekazanych Wykonawcy telefonicznie lub e-mailem najpóźniej w dniu poprzedzającym dostawę.
  8. Transport, dostawa i rozładunek do magazynu realizowane będą na koszt Wykonawcy.
  9. Wykonawca wniesie zamówiony towar do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.
  10. Wykonawca użyczy nieodpłatnie pojemniki przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy.
  11. Środki transportu wykorzystywane do przewozu artykułów żywnościowych muszą spełniać określone w stosownych przepisach wymogi sanitarno – higieniczne, w opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport i magazynowanie. Osoby wykonujące dostawę muszą legitymować się aktualnym zaświadczeniem lekarskich do celów sanitarno – epidemiologicznych, które okażą na każde żądanie Zamawiającego.
  12. Opakowania jednostkowe dostarczanych artykułów żywnościowych muszą posiadać atest dopuszczenia do kontaktu z żywnością.
  13. Opisy identyfikacyjne na dostarczanych artykułach żywnościowych – zgodnie z aktualnymi wymaganiami znakowania żywności. Dostarczany towar winien być w oryginalnych opakowaniach producenta oznakowanych i zawierających informacje dotyczące m.in.: nazwy i adres producenta, nazwy dystrybutora, nazwy towaru, jego klasy jakości, daty produkcji, terminy przydatności do spożycia, ilości sztuk i warunki przechowywania. Opakowania winny być nieuszkodzone i wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością.
  14. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu na żądanie aktualne atesty wydane przez uprawnione instytucje dopuszczające artykuły żywnościowe do sprzedaży.
  15. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany poziomu maksymalnego wynagrodzenia, w przypadku wprowadzania zmian przepisów prawa dotyczących wysokości stawki podatku od towarów i usług lub innych podatków i opłat mających bezpośrednie zastosowanie do ceny zaoferowanej przez Wykonawcę, pod warunkiem, iż zmiana ta nie powoduje zmiany w sposobie realizacji przedmiotu umowy, a zakres zmian wynikać będzie z wprowadzonych zmian przepisów prawa.
  16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wybranego Wykonawcy w przypadku przynajmniej dwukrotnego niedochowania powyższych warunków realizacji zamówienia.

Oferta winna zawierać:

  1. ZAŁĄCZNIK Nr 1 do zapytania ofertowego – wypełniony Przedmiot zamówienia – Formularz cenowy.

Komisja Przetargowa:

  1. Agnieszka Pieczonka     
  2. Agata Szpyt      
  3. Urszula Nowak 
 
 
Informacja o wyborze oferty

Zapytanie ofertowe nr 2024/01 z dnia 01.02.2024 roku

Przedmiot zamówienia publicznego: Dostawa wyrobów garmażeryjnych gotowych do stołówki ZSŁ w roku 2024

Postępowanie przeprowadzono w trybie pozaustawowym na podstawie art.2 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), w oparciu o Regulamin Udzielania Zamówień Publicznych w Zespole Szkół Łączności w Krakowie.

Zamawiający na podstawie § 7 o ust. 16 Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych w Zespole Szkół Łączności informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz o złożonych ofertach.

Ofertę złożyło:
Przedsiębiorstwo Przemysłu Mięsnego "Taurus" Sp. z o.o.

ul Legionów 58
39-220 Pilzno
NIP 872 21 37 882

Złożona oferta była jedyną ofertą złożoną w prowadzonym postępowaniu.

Przy wyborze Wykonawcy zamówienia publicznego komisja kierowała się:
1. Zgodnością ze specyfikacją zamówienia 

O terminie rozpoczęcia realizacji zamówienia publicznego Zamawiający poinformuje wybranego Wykonawcę.

Podpisy członków komisji:
1. Agnieszka Pieczonka
2. Agata Szpyt
3. Urszula Nowak