Zapytanie ofertowe nr 2023/14 z dnia 15.12.2023 roku.

Zapytanie ofertowe nr 2023/14 z dnia 15.12.2023 roku.

Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki  ZSŁ w roku 2024 - Część VII

Termin składania ofert: do dnia 27.12.2023 r. do godz. 12:00
Termin rozstrzygnięcia: do dnia 30.12.2023 r. do godz. 14:00
Zastrzegamy sobie możliwość wyboru również w wypadku otrzymania jednej oferty.
Miejsce składania ofert drogą elektroniczną: apieczonka@tl.krakow.pl (preferowany);
Miejsce składania ofert: Sekretariat internatu ZSŁ 
– ul. A. Nowaczyńskiego 2, 30 - 336 Kraków.
Osoba do kontaktu ze strony ZSŁ – Urszula Nowak
Telefon: 12 266 29 27 w. 49 , E-mail: apieczonka@tl.krakow.pl

TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie pozaustawowym na podstawie art. 2 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j: Dz. U. z 2023 r., poz. 1605), zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień Publicznych w Zespole Szkół Łączności w Krakowie.

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i owoców mrożonych oraz ryb do stołówki ZSŁ w roku 2024, w asortymencie określonym w „Przedmiocie zamówienia – formularzu cenowym” stanowiącym ZAŁĄCZNIK Nr 1 do zapytania ofertowego, pogrupowanym wg tego samego rodzaju: oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (kod CPV). 

Główny kod CPV: 
15330000-0 – Przetworzone owoce i warzywa
15220000-6 – Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

Częstotliwość dostaw: minimum 1 raz na dwa tygodnie z wyłączeniem ferii zimowych, przerw świątecznych, wakacji i innych dni uzgodnionych.
Realizacja dostaw w godz. 6:00 – 8:00

  1. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
  2. Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia oraz z treścią Przedmiotu Zamówienia – Formularza cenowego stanowiącego ZAŁĄCZNIK Nr 1 do zapytania ofertowego.
  3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.

TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Zamówienie obejmuje dostawy w okresie od 02.01.2024 r. do 31.12.2024 r.

OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW 

  1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium Najniższej Ceny.
  2. Kryterium oceny ofert: cena – 100 % 
  3. Porównywaną ceną będzie cena brutto.
  4. W cenie oferty brutto Wykonawca musi uwzględnić wszystkie koszty, związane z prawidłowym wykonaniem przedmiotu umowy oraz ewentualne rabaty.

SPOSÓB OBLICZENIA CENY

UWAGA! W cenie ofertowej należy uwzględnić podatek od towarów i usług wg stanu prawnego na dzień otwarcia ofert, co oznacza, że w formularzu cenowym  - ZAŁĄCZNIK Nr 1 do zapytania ofertowego - należy zastosować obniżoną do 0% stawkę podatku VAT na podstawowe towary spożywcze wymienione w poz. 1-18 załącznika 10 do ustawy z 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1570 ze zm.).

  1. Cena ofertowa winna obejmować koszty dostawy, wszystkich czynności, prac i materiałów koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie inne składniki cenotwórcze niewynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, a powstające w związku z realizacją czynności niezbędnych dla właściwego wykonania zadania objętego zamówieniem. 
  2. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

WARUNKI STAWIANE WYKONAWCY

W postępowaniu o udzielenie zamówienia może wziąć udział Wykonawca, który spełnia wymagania:

  1. Treść oferty musi być zgodna z treścią zapytania ofertowego.
  2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 
  3. W związku z centralizacją rozliczeń podatku od towarów i usług w Gminie Miejskiej Kraków wybrany Wykonawca wystawi Fakturę zgodnie ze wzorem: 
    3.1. Nabywca: Gmina Miejską Kraków, Pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, NIP 676 101 37 17.
    3.2. Jednostka odbierająca: Zespół Szkół Łączności, ul. Monte Cassino 31, 30-337 Kraków.
  4. Wybrany Wykonawca udzieli Zamawiającemu kredytu kupieckiego: płatność za przedmiot zamówienia zostanie dokonana przelewem z terminem do 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT, na wskazany na fakturze rachunek bankowy Wykonawcy.
  5. Jeżeli wpłynie oferta, której cena lub ceny jednostkowe wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzą wątpliwości, co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym, Zamawiający zobowiązany będzie do zwrócenia się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa na Wykonawcy. 
  6. Oferta podlega odrzuceniu, jeżeli nie spełnia ww. wymagań Zamawiającego. 

WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA

  1. Realizacja dostaw w godz. 6:00 – 8:00.
  2. Częstotliwość dostaw: minimum 1 raz na dwa tygodnie z wyłączeniem ferii zimowych, przerw świątecznych, wakacji i innych dni uzgodnionych.
  3. Dostarczane artykuły żywnościowe powinny cechować się wysokimi walorami smakowymi. Dostarczana żywność musi być świeża, z odpowiednim terminem przydatności do spożycia, zgodnym z obowiązującymi normami. 
  4. Dostarczone produkty muszą być zgodne z opisem zawartym w treści złożonej oferty.
  5. Artykuły dostarczane przez Wykonawcę muszą spełniać następujące wymogi:
    a) smak i zapach: charakterystyczny dla rodzaju surowca, bez obcych posmaków.
    b) właściwości fizykochemiczne i biologiczne: brak zanieczyszczeń fizycznych, biologicznych, oznak i pozostałości szkodników, pleśni oraz bakterii chorobotwórczych.
    c) opakowanie: odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe, szczelne.
  6. W przypadku braku dostawy produktów lub dostawy produktów niespełniających wymagań: jakościowych lub ilościowych lub asortymentowych, lub w przypadku dostawy produktów środkiem transportu niespełniającym wymagań określonych w ust. 11 poniżej, Zamawiający może odmówić przyjęcia dostawy w całości lub części oraz niezwłocznie zawiadomi o tym Wykonawcę i złoży Wykonawcy reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej, wyznaczając jednocześnie termin dostawy.
  7. Wykonawca realizuje dostawy w zamówieniach częściowych, określonych przez Zamawiającego i przekazanych Wykonawcy telefonicznie lub e-mailem najpóźniej w dniu poprzedzającym dostawę.
  8. Transport, dostawa i rozładunek do magazynu realizowane będą na koszt Wykonawcy.
  9. Wykonawca wniesie zamówiony towar do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.
  10. Wykonawca użyczy nieodpłatnie pojemniki przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy.
  11. Środki transportu wykorzystywane do przewozu artykułów żywnościowych muszą spełniać określone w stosownych przepisach wymogi sanitarno – higieniczne, w opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport i magazynowanie. Osoby wykonujące dostawę muszą legitymować się aktualnym zaświadczeniem lekarskich do celów sanitarno -epidemiologicznych, które okażą na każde żądanie Zamawiającego.
  12. Opakowania jednostkowe dostarczanych artykułów żywnościowych muszą posiadać atest dopuszczenia do kontaktu z żywnością.
  13. Opisy identyfikacyjne na dostarczanych artykułach żywnościowych – zgodnie z aktualnymi wymaganiami znakowania żywności. Dostarczany towar winien być w oryginalnych opakowaniach producenta oznakowanych i zawierających informacje dotyczące m.in.: nazwy i adres producenta, nazwy dystrybutora, nazwy towaru, jego klasy jakości, daty produkcji, terminy przydatności do spożycia, ilości sztuk i warunki przechowywania. Opakowania winny być nieuszkodzone i wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością.
  14. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu na żądanie aktualne atesty wydane przez uprawnione instytucje dopuszczające artykuły żywnościowe do sprzedaży.
  15. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany poziomu maksymalnego wynagrodzenia, w przypadku wprowadzania zmian przepisów prawa dotyczących wysokości stawki podatku od towarów i usług lub innych podatków i opłat mających bezpośrednie zastosowanie do ceny zaoferowanej przez Wykonawcę, pod warunkiem, iż zmiana ta nie powoduje zmiany w sposobie realizacji przedmiotu umowy, a zakres zmian wynikać będzie z wprowadzonych zmian przepisów prawa.
  16. W trakcie obowiązywania umowy, dopuszcza się również w uzasadnionych wypadkach, zmianę wielkości opakowania dostarczanego przedmiotu zamówienia. Zmiana wielkości opakowania nie może mieć wpływu na zmianę ogólnej ilości (kg, szt.) produktów objętych przedmiotową umową. 
  17. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wybranego Wykonawcy w przypadku przynajmniej dwukrotnego niedochowania powyższych warunków realizacji zamówienia.


Oferta winna zawierać:

  1. ZAŁĄCZNIK Nr 1 do zapytania ofertowego – wypełniony Przedmiot zamówienia – Formularz cenowy,


Komisja Przetargowa:
1. Agnieszka Pieczonka  
2. Agata Szpyt   
3. Urszula Nowak  

 
 
Informacja o wyborze oferty 

Zapytanie ofertowe nr 
2023/08 z dnia 15.12.2023 roku
2023/09 z dnia 15.12.2023 roku
2023/10 z dnia 15.12.2023 roku
2023/11 z dnia 15.12.2023 roku
2023/12 z dnia 15.12.2023 roku
2023/13 z dnia 15.12.2023 roku
2023/14 z dnia 15.12.2023 roku

przedmiot zamówienia publicznego: 
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki  ZSŁ w roku 2024

Postępowanie przeprowadzono w trybie pozaustawowym na podstawie art.2 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień Publicznych w Zespole Szkół Łączności w Krakowie.

Zamawiający na podstawie § 7 o ust. 16 Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych w Zespole Szkół Łączności informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz o złożonych ofertach.

I. Część – dostawa mięsa i jego przetworów – Zapytanie ofertowe nr 2023/08 z dnia 15.12.2023r. 

1. F.H. KABANOSIK R. Bobek
ul. Forteczna 51
30-437 Kraków
oferta cenowa CZĘŚĆ 1:  230,33 zł netto/brutto     
oferta cenowa CZĘŚĆ 2:  645,60 zł netto/brutto    
oferta cenowa CZĘŚĆ 3:    77,18 zł netto/brutto
oferta cenowa CZĘŚĆ 4:  205,58 zł netto/brutto

2. P.P.H. DROBPOL 
ul. Bosaków 11
31-476 Kraków
oferta cenowa CZĘŚĆ 1:  239,99 zł netto/brutto
oferta cenowa CZĘŚĆ 3:    70,10 zł netto/brutto

wybrała Wykonawcę: 

oferta cenowa CZĘŚĆ 1:  
F.H. KABANOSIK R. Bobek
ul. Forteczna 51
30-437 Kraków

oferta cenowa CZĘŚĆ 2:  
F.H. KABANOSIK R. Bobek
ul. Forteczna 51
30-437 Kraków    

oferta cenowa CZĘŚĆ 3:   
P.P.H. DROBPOL 
ul. Bosaków 11
31-476 Kraków

oferta cenowa CZĘŚĆ 4:  
F.H. KABANOSIK R. Bobek
ul. Forteczna 51
30-437 Kraków

który zaproponował najkorzystniejszą ofertę cenową

II. Część – dostawa mleka i jego przetworów – Zapytanie ofertowe nr 2023/09 z dnia 15.12.2023r. 

1. Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Bochni
ul. Wygoda 147
32-700 Bochnia
oferta cenowa: 423,70 zł netto/brutto    

2. Spółdzielnia Obrotu Towarowego Przemysłu Mleczarskiego
ul. Półłanki 82
30-740 Kraków 
oferta cenowa: 422,91 zł netto/brutto

wybrała Wykonawcę: 
Spółdzielnia Obrotu Towarowego Przemysłu Mleczarskiego
ul. Półłanki 82
30-740 Kraków 

który zaproponował najkorzystniejszą ofertę cenową 

III. Część – dostawa różnych artykułów spożywczych – Zapytanie ofertowe nr 2023/10 z dnia 15.12.2023r. 

1. Frukt sp. z o.o.
ul. Kochanowskiego 30
33- 100 Tarnów
oferta cenowa netto:    1 433,49 zł      
oferta cenowa brutto:    1 508,41 zł 

2. aga dystrybucja
ul. Obrytka 823
32-420 Gdów 
oferta odrzucona – jej treść nie jest zgodna z treścią zapytania ofertowego 

wybrała Wykonawcę: 
Frukt sp. z o.o.
ul. Kochanowskiego 30
33- 100 Tarnów 

który zaproponował najkorzystniejszą ofertę cenową

IV. Część – dostawa warzyw, owoców i orzechów – Zapytanie ofertowe nr 2023/11 z dnia 15.12.2023r. 

1. Sklep Warzywa-owoce
Glaz Maria
ul Miechowity 21a
31-475 Kraków

oferta cenowa: 265,50 zł netto/brutto     

wybrała Wykonawcę: 
Sklep Warzywa-owoce
Glaz Maria
ul Miechowity 21a
31-475 Kraków

który zaproponował najkorzystniejszą ofertę cenową

V. Część – dostawa jaj – Zapytanie ofertowe nr 2023/12 z dnia 15.12.2023r. 

1. Hurtownia JAJCO
ul. Pana Tadeusza 6b
30-727 Kraków
oferta cenowa: 0,75 zł netto/brutto     

wybrała Wykonawcę: 
Hurtownia JAJCO
ul. Pana Tadeusza 6b
30-727 Kraków

który zaproponował najkorzystniejszą ofertę cenową 

VI. Część – dostawa pieczywa – Zapytanie ofertowe nr 2023/13 z dnia 15.12.2023r. 

1. PIEKARNIA
Grzegorz Krupa 
ul. Batalionów Chłopskich 8
30-394 Kraków 
oferta cenowa: 157,10 zł netto/brutto    
 
2. PIEKARNIA 
Tomasz Nosek 
Grabie 225
32-002 Węgrzce Wielkie
oferta cenowa: 158,60 zł netto/brutto    

wybrała Wykonawcę: 
PIEKARNIA
Grzegorz Krupa 
ul. Batalionów Chłopskich 8
30-394 Kraków 

który zaproponował najkorzystniejszą ofertę cenową

VII. Część – dostawa warzyw i owoców mrożonych oraz ryb – Zapytanie ofertowe nr 2023/14 z dnia 15.12.2023r. 

1. Zakłady Produkcji Spożywczej AMBI Marek Karkut i Wspólnicy Sp. J.
ul. Składowa 11
41-902 Bytom
oferta cenowa: 703,41 zł netto/brutto

2. Frukt sp.z o.o.
ul. Kochanowskiego 30
33- 100 Tarnów
oferta odrzucona – jej treść nie jest zgodna z treścią zapytania ofertowego - Zamawiający nie dopuszczał ofert częściowych

3. Etqa Sp. z o.o.
ul.Strefowa 14A
42-202 Częstochowa
oferta cenowa: 624,10 zł netto/brutto

4. GALLOD
Leszczyna 159
32-733 Trzciana
oferta cenowa: 714,79 zł netto/brutto

wybrała Wykonawcę: 
Etqa Sp. z o.o.
ul.Strefowa 14A
42-202 Częstochowa

który zaproponował najkorzystniejszą ofertę cenową 


Przy wyborze Wykonawcy zamówienia publicznego komisja kierowała się przede wszystkim:
1. Kryterium oceny ofert: cena – 100 %  
2. Zgodnością ze specyfikacją zamówienia 

O terminie rozpoczęcia realizacji zamówienia publicznego Zamawiający poinformuje wybranego Wykonawcę.

Podpisy członków komisji:
1. Agnieszka Pieczonka     
2. Agata Szpyt      
3. Urszula Nowak